رویدادها آرشیو خبر ها
موراتا: بازگشت به یووه، فرصتی در زندگی من است

موراتا: بازگشت به یووه، فرصتی در زندگی من است

شاید بهتر است بگویم به خانه اش بازگشته، به جایی که به آن تعلق خاطر داشت و همیشه از آن به خوبی یاد کرده بود و حالا با گذشت چند سال دوباره پیراهن سیاه و سفیدی را بر تن می کند که علاقه زیادی به آن دارد. آلوارو موراتا یک بار دیگر در کنار یوونتوسی هاست و برای ثبت لحظات باشکوه و هیجان انگیزهمراه این تیم و هم تیمی هایش اماده است. او در کنفرانس خبری اش حاضر شد و از رضایت و خوشحالی اش برای بازگشت به یووه گفت:

 

سلام به همگی، ممنونم که اینجا هستید، این بسیار زیبا و هیجان انگیز است که یکبار دیگر اینجا هستم جایی که در رسیدن من به اهداف ام تاثیرگذار بود چه در زندگی حرفه ای چه در زندگی شخصی ام. این شهر را همراه همسرم دو نفری ترک کردیم و حالا پنج نفری با فرزندانم برگشتیم، رشد کردم هم از نظر شخصیتی و هم به عنوان یک فوتبالیست و پخته تر شده ام و همگی از این بازگشت خوشحالیم. از وقتی که مذاکره برای امدن من شروع شد تا به اینجا که هستم برای من ارزش و اهمیت زیادی داشت، همگی از نحوه نقل و انتقالات فوتبال اگاهید لحظات سخت و گاهی اوقات عجیبی روی می دهد. حالا من اینجا هستم؛ در زمان مناسب و شرایط خوب، می دانم که چه می خواهم و می دانم که چه کارهایی را نباید انجام دهم تا شرایط ام خراب نشود، از زمانی که در یووه بودم حالا تجربه بیشتری دارم، گذشته گذشته است و این فرصت تازه ای ست یک فرصت خوب درزندگی من.

 

و اما پیرلو

 

حس خوبی دارد، من حدس می زدم که او مربی یووه شود زیرا برای این کار ساخته شده است، او عاشق توپ است یک شخص با شخصیت و با ظرفیت و در عین حال جدی که برای یووه کارامد خواهد بود، یووه به کسی مانند او نیاز داشت و من خوشحالم که اینجا هستم و او مربی من است، او هم تیمی من بود و حالا بعد از دو جلسه تمرینی تحت تاثیر نحوه مدیریت تیمی او قرار گرفتم، او اینجا عالی ست و برای اینجا ساخته شده. می داند که چطور با گروه رفتار کند و به خوبی نیز ایده ها و نحوه سیستم بازی را می شناسد به این دلیل موفقیت ممکن پذیر خواهد بود.

 

بازگشت

 

من اماده ام به گونه ای که گویی از اینجا نرفته بودم، اماده خدمت به تیم هستم، بیشتر هم تیمی هایم را می شناسم و می دانم که چطور در ترکیب باید قرار بگیرم، انها نیز مرا می شناسند و می دانند که تمام تلاشم را برای تیم انجام خواهم داد. هر انچه که مربی از من بخواهد را برای تیم انجام می دهم. واقعا پیشرفت کردم و می دانم که باید منتظر فرصت باشم می خواهم خودم را برای کمک و موثر بودم در تیم نشان دهم.

 

گل

 

این سوالی ست که خیلی از من سوال می کنند، می خواهم صادق باشم من به عنوان مهاجم دوست دارم 30‐35 حتی 40 گل بزنم، در زندگی حرفه ای ام بازیکنان زیادی را دیدم که 40 گل زده اند و هرگز چیزی را برنده نشدند. من بعضی اوقات تنها 15 گل زده ام و هر ازگاهی بیشتر اما من همه چیز را برده ام. اگر بخواهیم به تعداد گل ها نگاه کنیم بهتر است که به یک بازی انفرادی روی بیاوریم و یا یک ورزش مانند تنیس اما اینجا ما یک تیم هستیم و این یک ورزش گروهی با این حال من می خواهم که زیاد گل بزنم و همیشه تلاشم را کرده ام.

 

رویا

 

همیشه این را گفته ام و هرگز پنهان نکرده ام. از کودکی علاقه داشتم که در اتلتیکو بازی کنم و به ان رسیدم اما حالا از بودن در یووه خرسند و خوشحالم و از زمانی که بسیار جوان بودم ارتباط خوبی میان ما به وجود امد که تا حالا نیز این ارتباط وجود دارد، من همیشه رویای بازگشت داشتم و حالا اینجا هستم و صحبت زیاد دیگری نیست، می دانم که زیاد صحبت میشود و حرف های زیادی گفته خواهد شد این را مردم دوست دارند اما من می دانم که اینجا چه می خواهم و باید چطور انجام دهم.

 

رونالدو

 

به او به اندازه کافی می شناسم، مانند یک فوتبالست و یک انسان شایسته، البته فکر می کنم که او را تمام دنیا میشناسد. به من راهنمایی هایی کرد و به من گفت که از بودن من در اینجا خوشحال است. حتی زمانی که دریک تیم هم بازی نبودیم بارها با هم صحبت کردیم و حالا از روی که اینجا هستم در مورد فوتبال، خانواده هایمان و اهداف مان صحبت می کنیم.

 

اشتباهات

 

حالا گفتن اینکه اشتباه کردم راحت تر است. زمانی که از اینجا رفتم البته خواسته من نبود این یک قرارداد بود که باید انجام می شد. در چلسی خوب شروع کردم اما بعد اسیب دیدم و در ادامه روند ان طور که باید پیش می رفت پیش نرفت و بعد اسپانیا یک رویای کودکی اما مطمئن هستم اگر در چلسی می ماندم و اوضاع جور دیگری پیش میرفت بهتر بود زیرا گل های خوبی زده بودم. در اتلتیکو خوشحال بودم اما با همه شفاف صحبت کردم و حالا اینجا هستم.

 

لیگ قهرمانان

 

یووه هر فصل یکی از تیم های قدرتمند این رقابت هاست و هر زمان که بخواهیم نامی از یک تیم در میان شانس های قهرمانی ببریم همیشه یووه در ذهن ها نقش می بندد. سال هایی ست که تا به نزدیکی ان می رویم و حالا امیدواریم که به ان دست یابیم. در این مجموعه اهداف و برنامه ها به خوبی مشخص شده اند و با انگیزه ای که داریم تلاش می کنیم که به ان دست یابیم.

 

اسکودتو

 

سال گذشته دیدارهای زیادی را در سری آ دیدم و با توجه به بازیکنانی که در این لیگ بازی می کنند یکی از بهترین های دنیا شده است. زمانی که سال های زیادی به قهرمانی می رسی تکرار ان سخت تر خواهد بود. هر سال شایسته بیشتری داری زیرا رقبا سخت تلاش می کنند که تو را شکست دهند، سطح کیفی رقبا بسیار بالا رفته درست مانند یووه که هر سال بهتر می شود و دوباره قهرمان شدن سخت تر.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: